16 Eylül 2009 Çarşamba

Uşak; Hayata Artı Kat Yorumları

Uşak –Satış (16.09.2009)
• Bugün paylaşılan Hayata Artı Katma farkını herkesle paylaşacağım.
• Keşke tren her istasyonda durabilseydi... Ama biz varız, biz Coca-Cola’nın sözcüleriyiz.
• Bugün Coca-Cola içinde Türkiye organizasyonunun önemini anladım.
• Hayata Artı Kat harika bir proje devamını artı katarak bekliyoruz.
• Bu konuların sadece bir trende değil medyada yani gazete,dergi ve televizyonlarla desteklenip insanları bu konularda daha da bilinçlendirmek ve onları yönlendirmek gerektiğini düşünüyorum.
• Bugün fabrikalarımızın ne kadar güzel çalışıp birçok şeyden tasarruf ettiğini öğrendim.
• Coca-Cola Hürriyet Treninde her yıl olmalı.
• Hayata Artı Kat tam Coca-Cola’ya yakışır bir proje.

Uşak –Müşteri (16.09.2009)
• Bu konulara dikkat çektiğiniz için teşekkür ederim.
• Hayata Artı Kat baştan sona sürüdürülebilir bir dünya için çok gerekli bir girişim.
• Hayat bizim hayatımız ama bugün anlıyorum ki Coca-Cola gerçekten hayata artılar katıyor.
• Teşekkür ederim gerçekten feyz aldım.
• Bundan sonra çevre ile ilgili bilgileri vermeye çalışacağız.
• Bugün en çok dikkatimi fabrikadaki temiz ortam çekti.
• Bu tür bilinçlendirmelerin daha sık ve daha kapsamlı yapılmasını diliyorum.
• Bundan sonra tüketiciyi konu ile ilgili bilgilendireceğim.
• Aydınlatıcı bir konferanstı, yazılı ve görsel basında her bireye ulaştırılmasını diliyorum.
• Bundan sonra daha bilinçli bir şekilde ürün satışı ve bilgilendirme yapacağım.
• Böyle bir etkinliğin hem Coca-Cola hem de Türkiye için faydalı olduğunu düşünüyorum ve teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder