11 Eylül 2009 Cuma

Aydın; Hayata Artı Kat Yorumları

Aydın –Satış (11.09.2009)
• Müşterilerle sadece satış odaklı değil, çevre sorunlarına şirket olarak yaklaşımımızdan bahsederek yaklaşacağım.
• Bugün Coca-Cola’nın üretim aşamasında yapmış olduğu tasarruflar dikkatimi çekti.
• Coca-Cola’nın sadece maddiyata yönelik çalışmalar yapmadığını gördüm.
• Coca-Cola’nın üretimde ve satışta gösterdiği önemi bizlerde gösterip daha fazla çalışacağız.
• Hürriyet Treninin insana ve ülkemize özellikle çevreye önem vermesi ve yatırım yapması çok güzel.
• Hayata Artı Kat çok güzel bir başlık, umarım yıllarca sürer bu destek. Coca-Cola’nın çevreye olan duyarlılığı biz bayiiler için ayrı bir mutluluk.

Aydın –Müşteri (11.09.2009)
• Hayata Artı Kat’ın çok etkili ve çok ses getirecek bir program olacağını düşünüyorum.
• Bundan sonra müşterime Coca-Cola’nın onları ne kadar düşündüğünü anlatabileceğim.
• Bugün yapılan sunumların tüm Türk halkına da yapılmasını diliyorum.
• Daha önce de kalitesini bildiğimiz ürünün her zamanki gibi büyümeye ve en iyiyi vermeye çalıştığını görüyorum.
• Bu güzel ülkemizden kazanılan paraların yine ülkemizde güzel yerlerde kullanıldığını farkediyoruz.
• Coca-Cola farkını bir kez daha gördük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder