27 Eylül 2009 Pazar

Erzurum; Hayata Artı Kat Yorumları

Erzurum – Aşkale (Müşteri Toplantısı) 27.09.2009

• Hayata Artı projelerinin halka anlatılması ve daha çok destek olunmasını öneririm.
• Coca-Cola’nın yaptığı çalışmaları yerinde buluyorum ve destekliyorum.
• Bu etkinliğe iştirak edip desteklerinizi verip toplumu aydınlattığınız için teşekkür ederim.
• Bundan böyle çevreye önem vereceğim.
• Fabrikalarda gerçekleşen su tasarrufu çok ilgimi çekti.
• Bu yaşıma kadar hayatımda suyun önemini anlamamıştım, Coca-Cola ekibi bunu bize aktardı. Keşke bir kurum değil başka kurumlarda halkı bilgilendirse.

Erzurum – Aşkale (Satış Ekibi Toplantısı) 27.09.2009
• Bu tür etkinliklerin bundan sonra devam etmesi ve Türkiye nin her yerine gidilmesini öneriyorum.
• Hayata Artı Kat, hayatımızı nasıl daha iyi yaşanabilir kılacağımızı ve yaşam kalitemizi nasıl arttırabileceğimizi anlatıyor.
• Hayata Artı Kat insana ve hayata verilen değerdir.
• Hayata ve çevreye katkı sağlanacaksa Hayata Artı Kat çatısı bence en büyük öncü olacaktır.
• Bugün en çok dikkatimi çeken konu Coca-Cola fabrikalarını görmem gerektiği oldu.
• Hayata Artı Kat ile birçok sıkıntının altından el birliği ile kalkılabileceğini gördüm.
• Hayata Artı Kat Mutluluğa giden yolun başlangıcı.
• Hayata Artı Kat hep birlikte elele vererek daha iyiye ve ileriye gitmek.
• Bundan sonra Coca-Cola kalitesinin üstün başarısını herkesle paylaşacağım.
• Bundan sonra yaptığım işe olan bağlılığım daha da artacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder