26 Eylül 2009 Cumartesi

Kars; Hayata Artı Kat Yorumları

Sarıkamış – Kars (Müşteri Toplantısı) 26.09.2009
• Coca-Cola’nın çevreci hassasiyeti çok güzel. Sarıkamış’ı ilgilendiren çevresel faaliyet bekliyoruz. Ben de projelere destek olmaya çalışacağım.
• Hayata Artı Kat ile geleceği daha parlak görüyorum.
• Bugün insanların herşeyi paylaşarak çözebileceklerini gördüm.
• Hayata Artı Kat artarak devam etmeli.
• Bugün insanların birleşerek çok daha güzel oluşumlar yapabileceğini gördüm.
• Bu tür sosyal aktivitelerin daha tabana yayılmasını ve toplumumuzun daha bilinçli hale getirilmesini öneriyorum.
• Hayata Artı Kat gerçekten mükemmel çok beğendim, umarım bundan sonra daha güzel olur.

Sarıkamış – Kars (Müşteri Toplantısı) 26.09.2009
• Bundan sonra hayatımızda etkisi olan ve yok olma tehlikesi olan değerlere önem vereceğim.
• Bu tür aktivelerin devamını ve başarılarınızın devamını temenni ederim.


Kars – Satış Ekibi (25.09.2009)
• Bundan sonra başta su olmak üzere doğal kaynakları daha dikkatli kullanmaya çalışacağım.
• Coca-Cola’yı bu açılımından dolayı tebrik ederim.
• Bugün en çok Coca-Cola Fabrikasının ne kadar düzenli olduğu dikkatimi çekti.
• Hayata Artı Kat yüksek kaliteyi çevreye zarar vermeden sunmaktır.
• Bundan böyle çalışmış olduğum firmanın ne tür aktivitelerde bulunduğunun sözcüsü olacağım.

Kars – Müşteri Ekibi (25.09.2009)
• Bugün dikkatimi en fazla çeken konu Coca-Cola’nın dünyaya verdiği değer oldu.
• Eğitimlerin daha geniş alana duyurulmasını örneklerin ve sunumların çoğaltılmasını öneriyorum.
• Hayata Artı Kat ülke adına çok ciddi bir paylaşım.
• Kars gibi hizmetin en geç gittiği yerlerin üzerinde biraz daha durulmasını ve bu tip projelere destek verilmesini öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder