16 Eylül 2009 Çarşamba

Ben "Sözcü"yüm!!

Uşak'ta üç gün üst üste yağmur vardı. Bu sabah ise sanki temmuzdan kalma birgünle uyandı Uşak..Nedeni Hürriyet Treni'nin Uşak'ta olması olabilir mi acaba? Evet Hürriyet Treni bugün Uşak'ta. Benim için heyecan verici ve bir o kadar da gurur verici..Çünkü ben Coca-Cola'nın Uşak Satış Geliştirme Şefi'yim.

Hayata Artı projelerimizin neler olduğunu, Coca-Cola'nın bu anlamda neler yaptığını ve en önemlisi de bunların topluma duyurulmasında benim, arkadaşlarımın, bayilerin, tüm çalışanlarımızın hatta müşterilerimizin birer "Sözcü" olduğunuzu öğrendik.
Müşterilerimiz güzel bir sunumun ardından "Karaoke" vagonuna geçtiler. Eee bu iş tezgah arkasından "gazel okumaya" benzemez. Daha sonra da biz Karaoke vagonuna geçtik. Görülmeye değerdi. İşte eğlence bu.. Hayata bir artı daha kattık.

Çocuklar, büyükler, bürokratlar, siyasiler, işçiler, patronlar, kadınlar, erkekler herkes bugün treni görmeye gelmişti ve herkes gardan ayrılırken hayatına bir artı katmıştı. Nasıl mı anladım? Yüzlerinden...
Tüm bunlar yaşanırken bunları yaşatanları unutmamak gerekiyor. Mükemmel bir organizasyon ve ekip. Başta Gülten Hanım ve Doruk Bey Coca-Cola markasının hayata kattığı artıları en güzel şekilde anlattılar. ikisinin de gözlerinde artıları görebiliyordum.

Hayatımıza kattığı artılardan dolayı Coca-Cola'ya teşekkür ediyorum.
Saygılarımla,

Özer Kirpiye
16.09.2009, UŞAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder