26 Eylül 2009 Cumartesi

Kars - Sarıkamış

Öncelikle Coca-Cola ailesinin bir parçası olmaktan tekrar gurur duydum. Daha önce çok defalar dile getirdiğimiz kendimizi ifade edememe eksikliğimizi en azından Sarıkamış gibi kış turizminin canlı olduğu bir bölgemizde gidermiş olmamın mutluluğu içindeyim. Sunum sade, anlaşılır ve aynı zamanda etkili hazırlanmış, emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Bana ve eminim etkinliklere katılan herkese özellikle çok gözardı ettiğimiz Çevre Kirliliği hakkında gözümüzü açması ve duyarlılık kazandırması yönüylede takdire şayan bir organizasyon. Eminim Sarıkamış çok memnun oldu. Herkese sonsuz teşekkürler...

Mehmet Emin Gökçe
Iğdır Satış Geliştirme Şefi




Günışığının Türkiye topraklarıyla ilk buluştuğu illerden biri olan KARS la bugün gün doğumuyla birlikte Hürriyet Hakkımızdır ile buluştu. Çocukların yüzündeki gülümseme herşeyin ne kadar güzel ve profesyonelce organize edildiğini anlamaya yetiyordu bence. Coca-Cola'nın kalite sistemi ve çevre bilinciyle ilgili verilen bilgiler müşterilerimizin gözünde firmamıza çok farklı artı bir değer kattığı kanaatindeyim. Organizasyonunuz için firmamıza kattığımız değer için ve yaptığınız herşey için emeğinize, yüreğinize, ellerinize sağlık diyorum.
Teşekkür ediyorum.

Atıf Alkan
Kars Bölgesi
Satış Geliştirme Şefi




Çok etkilendim , muhteşem bir organizasyon.
En çok da istasyondaki küçüçük güzeller güzeli Karslı çoçuklarının mutluluk bandosu ile eğlenmeleri.
Ritm tutmaları , etkinliğimize çoşku ile katılmaları gözlerimi yaşarttı resmen.
Satış ekibimizden Mehmet Kavukçu , Atıf Alkan ve Tayfun Öktem ‘in misafirperverlikleri ise işin başka bir boyutu ; Türkiye’nin en uç noktasında kendimizden birileri ile bir gün geçirmek çok keyifliydi .

Gülgün Erbilek



Hürriyet Treni’nin özgürlük yolundaki Kars durağında olmak benim için çok keyifliydi. Bu vesile ile hayatımda hiç görmediğim Kars’ı görmüş ve hayata bir artı da ben katabilmek için Gülten’in sunumunu pür dikkat dinlerken buldum kendimi. Bunun sebebi de ekolojik ayak izinde benim için 2.2 dünyaya ihtiyaç olmasıydı.
Etkinlik kapsamında Coca-Cola’nın aktif rol alması ve çok güzel hazırlanmış 2 vagonunun bulunması Coca-Cola çalışanı olarak beni ayrıca gururlandırdı. Emeği geçen herkesi yürekten kutluyor, trenin sonraki duraklarına doğru Hayata Artı Kat yaklaşımımızı tüm Türkiye’ye yayarak başarıyla ve sıkıntısız ilerlemesini diliyorum.

Teşekkürler,
Cagatay Bedük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder