12 Ekim 2009 Pazartesi

Konya

Konya'nin okullarindan gelen miniklerin nesesini, coskusunu ve enerjisini gormek cok guzeldi. Ogrenciler ogretmenleri esliginde ve ellerinde Turk bayraklari ile sarkilar, turkuler soyleyerek trendeki aktivitelere katildilar. Hepsinin gozlerinden orada olmaktan ne kadar mutluluk ve heyecan duyduklarini gormek mumkundu.

Benim gozlemledigim kadariyla Coca-Cola'nin ozel yapim perkusyon muzik aleti cocuklarin cok ilgisini ve begenisini kazandi. Dogal olarka kalabalik ogrenci grubundaki tum cocuklarin bu alet basina gecip ve muzik yapmasi imkaansizdi ama bu onlarin aralarindan siyrilan birkac yasitlarinin muzigine alkislarila tempo tutarak destekte bulunup, coskularini paylasmasina ve birlikte eglenmelerine engel olmadi..

O ortamda muzigin birlestirici, eglendirici ve egitici etkilerini gozlemleyip, Coca-Cola olarak muzige verdigimiz destegin ne kadar guzel ve ayrica dogru bir karar oldugunu dusunmekten kendimi alamadim.

Muzikle iliskimiz marka degerimizi artiran bir strateji olarak daima var olmali..


Ahmet Alemdar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder